dilluns, 12 de gener del 2015

Vivències del teatre dels Pastorets

Després de representar l'obra i de veure's en vídeo, cada alumnes ha fet un escrit amb la vivència del teatre i n'ha triat una frase: 

ISONA:  A la nit no vaig poder dormir i no parava d'anar el lavabo, estava molt nerviosa i no parava de dir el diàleg.

NINA: Em vaig posar a la pell del personatge perquè a casa vaig assajar i ho  vaig provar davant del mirall.

ACHÉR: Vaig parlar el més fort possible tot i que estava afònic.

ALEXIA: Quan em vaig mirar al mirall ben maquillada i disfressada, ja no era l’ALEXIA, era una prehistòrica.

 BERTA C: Abans de marxar cap a l’escola, el meu pare em va dir si volia una til·la per calmar-me.

ENRIC: El dia abans del teatre estava molt nerviós i tenia papallones a la panxa.

NORA: Les  mestres  em  deien: Estàs  nerviosa? T’ho  saps prou  bé? I jo deia que sí.

MARTA: Abans de començar el teatre jo em pensava que no em sabia bé el meu paper però quan vaig sortir a escena em va sortir bé.

BERTA S: El dia abans de fer el teatre, a la nit estava molt nerviosa i no podia dormir.

PERE: Quan vam acabar el teatre em vaig sentir molt content.

AITOR: A l’escenari vam deixar el nostre cos i ens posàvem a la pell del nostre personatge.

JORDI: El dia abans del teatre estava suant perquè em sentia nerviós.

ISAAC: La forqueta se’m va enganxar a la bambolina i la vaig haver de desenganxar i em vaig quedar en blanc.

ALEIX: Quan feia veure que menjava em venia molta gana!

ARNAU S: Ningú em va dir res  però espero  que els hi hagi agradat.

BRAIMA: Quan estava fent la dansa em vaig equivocar en el buu!!!

ARNAU V : Al final de la segona escena estàvem fent la cançó dels dimonis i vaig agafar la forca sense voler però no es va notar que em vaig equivocar. 
   
MARC: Jo quan sortia de darrera de l'escenari estava nerviós.

BIEL: Abans de fer el teatre, estava tranquil, perquè després de tanta dedicació, sabia d’alguna manera que ens sortiria bé.

EDGAR: Quan va ser hora d’actuar em vaig moure una mica com un robot, no ho feia amb gaire naturalitat.

PAU: Quan es va acabar el teatre estava molt tranquil i em sentia descansat.

GUILLEM: Abans  d’actuar  em  sentia  nerviós  i  content,  i  quan  vam  acabar continuava estant content perquè ens va sortir molt bé. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada